Support
Registrering och inloggning
Upplever du att det är förvirrande med registreringsförfarande, konto, medlemskap och logga in har du helt rätt. Systemet är förvirrande. Det är inte dig det är fel på.
Vi hade gärna gjort förfarandet mer användarvänligt men eftersom systemet ska hantera både säker betalning och säker inloggning går det inte att redigera varken knappar, text eller förfarande (vilket är bra).
Följ förfarandet nedan steg-för-steg för att få till det. Är det något som hakar upp sig eller om du vill ha vägledning slå en signal på 0761-135536 så hjälper vi dig gärna rätt.
//Magnus
Steg 1: Gå till "Köp test & e-kurser" i menyn på hemsidan.

Steg 2: Leta upp det paket, kurs eller test du är intresserad av och klicka på knappen "välj". I exemplet nedan har vi valt kursen "Coachning".

Steg 3: Klicka på knappen "Registrera dig".
Obs! Även om det finns en knapp det står logga in på ska denna inte användas här.

Steg 4: Registrera dig på kursen genom att använda din Facebook eller Google inloggning som verifiering eller genom att genom att registrera dig manuellt med din e-post.
Är du sedan tidigare registrerad på någon kurs då har du redan ett konto. Då kan du i detta läget välja länken "logga in".

Steg 5: Betala för kursen genom att ange dina uppgifter. Ange din e-post för att få kvitto för betalningen.

Steg 5: Efter du är klar med betalning så har du nu tillgång till kursen. Klicka på "Logga in" i menyn, välj din kurs och klicka på logga in.


Glömt lösenord
Har du glömt dill lösenord kan du följa förfarandet glömt lösenord vid inloggning. Du kommer automatiskt att få ett mail till din e-post där du kan välja nytt lösenord.
Vanligt fel
Ett vanligt fel är att du aldrig får mailet där du kan välja nytt lösenord. Mailet skickas automatiskt från vårt registreringssystem. Men, en del mailservrar blockerar automatiska mail-utskick och hanterar de som spam.
Hittar du inte mailet i din in-korg titta i din papperskorg eller spam. Ligger inte mailet i varken din inkorg, papperskorg eller spam har det sorterats bort på servernivå och då behöver du kontakta din mail-administratör för hjälp.